Logopedia ogólna

Logopedia ogólna to czterosemestralne studia podyplomowe, których głównym celem jest przygotowanie absolwenta do prowadzenia rzetelnej diagnozy i wysoce skutecznej terapii logopedycznej zaburzeń artykulacyjnych. Absolwent uzyskuje  kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy Studia mają na celu zapoznanie z pojęciem logopedii oraz jej praktycznym zastosowaniem w pracy z pacjentem, uczniem. Studia nadają kwalifikacje do pracy w zawodzie logopedy lub nauczyciela logopedy. Ich celem jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie absolwenta do pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi osobami, którzy prezentują  problemy z zaburzeniami w komunikacji językowej. Studia podyplomowe z Logopedii Ogólnej stanowią kompendium wiedzy oraz wyposażają absolwenta w praktyczne umiejętności, które przydadzą się w kontakcie z pacjentem.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli

  • Absolwenci studiów I st. posiadający przygotowanie pedagogiczne i ukończywszy studia podyplomowe z logopedii mają możliwość zatrudnienia jako nauczyciel logopeda w szkole podstawowej i placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
  • Absolwenci studiów II st. lub jednolitych magisterskich posiadający przygotowanie pedagogiczne i ukończywszy studia podyplomowe z logopedii mają możliwość zatrudnienia jako nauczyciel logopeda w szkołach wszystkich typów, placówkach opiekuńczo-wychowawczych oraz jako logopeda w placówkach medycznych.
  • Absolwenci studiów II st. lub jednolitych magisterskich nieposiadający przygotowania pedagogicznego i ukończywszy studia podyplomowe z logopedii mają możliwość zatrudnienia jako logopeda w placówkach medycznych.

Po ukończeniu studiów słuchacz otrzymuje świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych w zakresie Logopedii Ogólnej. Absolwent uzyskuje kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy. Posiada przygotowanie do diagnozy i terapii dzieci, młodzieży i dorosłych z różnego rodzaju zaburzeniami w zakresie komunikacji językowej. Posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu logopedii, pedagogiki i psychologii, medycyny, lingwistyki, zatem przygotowany jest do wykonywania zawodu logopedy w różnych placówkach. Absolwent będzie przygotowany do prowadzenia własnego gabinetu logopedycznego.

Absolwentka filologii polskiej oraz prawa administracyjnego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, a także Studium Dziennikarskiego im. M. M. Kolbego w Toruniu, Studium Pedagogicznego (UMK) oraz studiów podyplomowych z Zasad Pozyskiwania Funduszy Unijnych w WSKSiM. Od ponad 30 lat dziennikarz prasowy, radiowy i telewizyjny, prezenter serwisów informacyjnych. Ceni sobie kontakt z ludźmi, dlatego jej ulubionymi gatunkami prasowymi są reportaż i wywiad. Jako trener i wykładowca Akademii Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu prowadzi szereg zajęć ze studentami (warsztaty dziennikarskie, retoryka dziennikarska, polszczyzna w praktyce, język radia i telewizji, źródła informacji dla dziennikarzy, manipulacje w mediach, wystąpienia przed kamerą, kultura żywego słowa, emisja głosu), jak również zajęcia warsztatowe dla prawników (wypowiedzi dla mediów, głos i styl mówienia, komunikacja na sali sądowej, sytuacje kryzysowe, wizerunek prokuratora jako rzecznika interesu publicznego, rozpoznawanie procesów manipulacyjnych i obrona przed nimi). Współorganizuje i występuje w funkcji moderatora licznych sympozjów, konferencji i kongresów. Organizuje i prowadzi warsztaty medialne dla młodzieży „Zrozumieć media”.

Została wyróżniona przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji jako pomysłodawca, redaktor i współautor pierwszego w Polsce podręcznika do edukacji medialnej „Zrozumieć media”. Redaktorka i autorka książek oraz artykułów (m.in. „Powołany do ojcostwa” – wywiad rzeka z Tomaszem Kamińskim, „Umysł otwarty na wiedzę, serce na dobro” – rozmowy z kardynałem Zenonem Grocholewskim, „Świadek ewangelicznej dobroci. Zbiór wspomnień o Księdzu Biskupie Stanisławie Stefanku TChr”). Autorka licznych artykułów i fotografii w książkach i czasopismach.

Uhonorowana Odznaką Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej (2017 r.), Medalem Stulecia Niepodległości przez Prezesa Rady Ministrów (2019 r.), Srebrnym Krzyżem Zasługi przez Prezydenta RP (2020 r.), Medalem Komisji Edukacji Narodowej przez Ministra Edukacji i Nauki (2022 r.).
dr nauk medycznych, mgr fizjoterapii, specjalista w tej dziedzinie, mgr pielęgniarstwa, absolwent studiów podyplomowych w zakresie zarządzania w służbie zdrowia, kierownik pracowni fizjoterapii w Regionalnym Ośrodku Medycyny Sportowej w Bydgoszczy, prowadzi wykłady i ćwiczenia z fizjologii.
dr habilitowany, adiunkt w Katedrze Filozofii Kultury i Podstaw Retoryki KUL. Absolwentka Wydziału Filozofii KUL. Prowadzi zajęcia z filozofii i retoryki w KUL oraz AKSiM. Zainteresowania naukowe obejmują zagadnienia związane z filozofią kultury i cywilizacji, filozofią edukacji, sztuką retoryki, kulturą żywego słowa, technikami zapamiętywania. Cyklicznie prowadzi warsztaty ze sztuki retoryki, kultury żywego słowa, kompetencji medialnych, mnemotechniki, przygotowania wystąpień publicznych, metodyki prowadzenia warsztatów retorycznych.

Redaktor naczelna czasopisma „Studia Gilsoniana”, członek redakcji czasopisma „Roczniki Kulturoznawcze KUL”, sekretarz redakcji czasopisma „Człowiek w Kulturze”. Autorka m.in. książek: Edukacja amerykańska. Drogi i bezdroża (Lublin 2008), Od paidéi do kultury wysokiej. Filozoficzno-antropologiczne podstawy sporu o kulturę (Lublin 2016), From Paideia to High Culture. A Philosophical-Anthropological Approach (Peter Lang, Berlin 2020). Jest również autorką kilkunastu haseł encyklopedycznych (m.in. w Powszechnej Encyklopedii Filozofii) oraz ponad 40 artykułów naukowych dotyczących zagadnień związanych z edukacją i filozofią wychowania. Współautorka książki Retoryka w dydaktyce akademickiej (Kraków 2023)
Absolwentka wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku, w klasie śpiewu solowego profesor Ewy Marciniec oraz Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie, kierunek – Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej. Współpracuje z Chórem Akademickim UMCS im. J. Czerwińskiej, wykonując partie solowe w wielu krajach Europy, uczestnicząc w festiwalach krajowych i międzynarodowych. W 2003 roku pracowała jako artysta chóru w Teatrze Muzycznym w Lublinie, biorąc udział w realizacji oper, m.in.: G. Bizeta – Carmen, S. Moniuszki – Straszny Dwór, P. Shaffera – Amadeusz. W swoim repertuarze posiada utwory operowe, operetkowe, oratoryjno-kantatowe. W kręgu jej zainteresowań pozostaje również teatr dramatyczny. Swoje zdolności aktorskie kształciła w Gdańskiej Akademii Muzycznej, pod okiem profesora Grzegorza Chrapkiewicza. Zadebiutowała w 2006 roku na scenie Teatru Wybrzeże, w dramacie M. Walczaka pt. Piaskownica (w reż. G. Chrapkiewicza), który to spektakl zdobył wyróżnienie na regionalnym przeglądzie FAMA 2006.

Warsztat wokalny doskonaliła także na kursach mistrzowskich prowadzonych przez prof. Claudio Desderiego, prof. Ryszarda Karczykowskiego, Paula Eswooda. Od 2013 roku jest wykładowcą przedmiotów: Emisja głosu, Podstawy gry aktorskiej, Ruch sceniczny w Akademii Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. Od 2018 roku jest wokalistką w zespole Goldberg Vocal Ensemble specjalizującym się w wykonywaniu muzyki barokowej i klasycznej.
Lekarz medycyny, specjalista pierwszego i drugiego stopnia w zakresie psychiatrii, z 33-letnim doświadczeniem zawodowym w pracy z dorosłymi i dziećmi, od 2022 roku prowadzi zajęcia z psychiatrii na kierunku pielęgniarstwo w Akademii Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu, absolwent studiów podyplomowych z Retoryki i komunikacji społecznej oraz Bioetyki.
Doktor nauk humanistycznych z 38 letnim doświadczeniem akademickim i zawodowym w zakresie Pedagogiki Specjalnej. Ukończone Studia Podyplomowe z zakresu: Logopedia, Socjoterapia, Terapii Zajęciowa, Wsparcie rodziny, interwencje systemowe, pomoc psychologiczno-pedagogiczna z elementami psychoterapii Współorganizator pięciu Logopedycznych Konferencji Naukowych. Koordynator praktyk zawodowych na kierunku Logopedia. Od 1 października 2007 do września 2012 Kierownik Zakładu Pedagogiki Specjalnej i Logopedii UKW Bydgoszcz. Doradca metodyczny w projekcie „Bliżej świata – od konkretu do abstrakcji”. Promotor ok. 80 prac magisterskich, ok. 200 prac licencjackich i ok. 400 dyplomowych. W pracy ze studentami wykorzystuje aktualne trendy i nurty pedagogiki specjalnej, pedagogiki rodziny, terapii zajęciowej i logopedii. Posługuje się nowymi metodami i technikami wyzwalającymi kreatywność studenta. Wykłady prowadzi w sposób interaktywny, aktywizujący i inspirujący słuchaczy stosując metodę problemową ,konwersatoryjną i warsztatową.
Neurologopeda , oligofrenopedagog. Ukończyła szereg kursów i szkoleń a także studia podyplomowe z zakresu edukacji osób z autyzmem i zespołem Aspergera, psychogeriatrii , terapii zajęciowej, felinoterapii. Na co dzień pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi prowadząc terapię logopedyczną z zakresu wczesnej interwencji logopedycznej, treningu jedzenia, afazji. W swojej pracy wykorzystuje metody wspomagające terapię takie jak elektrostymulacja, suche igłowanie, elementy metody krakowskiej oraz werbo – tonalnej.

Od 2018 roku pracuje w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Toruniu, od 2023 roku wpisana na listę biegłych sądowych z zakresu logopedii i neurologopedii przy Sądzie Okręgowym w Toruniu.
Prof. zw. dr hab. n. med., aktywnie pracujący profesor senior Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, a także Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Spółki z o.o. oraz wykładowca na Wydziale Pielęgniarstwa Akademii Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu.

W 1970 r. ukończyła Medyczne Studium Zawodowe z tytułem pielęgniarki dyplomowanej. Następnie rozpoczęła studia na Wydziale Lekarskim Oddziale Stomatologii Akademii Medycznej w Poznaniu. Dyplom lekarza dentysty uzyskała w 1975 roku. Od 1 października 1975 roku rozpoczęła pracę w Akademii/Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu na stanowisku naukowo-dydaktycznym, rozpoczynając równocześnie obowiązkowy roczny kurs pedagogiczny dla nauczycieli akademickich, uzyskując po roku uprawnienia nauczycielskie. W 1995 roku rozpoczęła dokształcanie z zakresu zarządzania w służbie zdrowia na Podyplomowym Studium Zarządzania w Opiece Zdrowotnej zorganizowanym przez Wydział Nauk o Zdrowiu Akademii Medycznej w Poznaniu i Wydział Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończone pracą dyplomową w 1996 roku; w tym samym okresie 1995-1996 ukończyła szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy dla kadry kierowniczej zorganizowane przez Ośrodek Szkolenia Kadr i Usług Socjalnych Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. Związana była także w okresie 2000-2007 z Uniwersytetem Medycznym we Wrocławiu. W obu Uniwersytetach Medycznych w Poznaniu i Wrocławiu była kierownikiem ortodontycznych jednostek akademickich i klinicznych. Od 2000 roku realizuje Programu opieki ortodontycznej nad dziećmi z wadami wrodzonymi części twarzowej czaszki. Przez kilka lat od 2008 roku była wykładowcą na Podyplomowych Studiach Logopedycznych w Wyższej Szkole Edukacji we Wrocławiu.

Tytuł profesora uzyskała w 2004 roku, a w 2011 roku otrzymała stanowisko profesora zwyczajnego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Od 2018 roku jest kierownikiem Poradni Estetyki Twarzy Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Spółki z o.o.

Jest twórcą i współzałożycielem Departamentu Rozwoju Poznańskiej Stomatologii Fundacji AM (DRPS); w latach 1992-2000 była jego kierownikiem. Była i jest aktywnym członkiem wielu towarzystw naukowych polskich i zagranicznych.

W latach 2014 – 2021 była kierownikiem Studiów Podyplomowych Estetyka Twarzy UMP, a od 2018 roku jest z wyboru Prezesem Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Lekarzy Estetyki Twarzy obecnie Polskiego Towarzystwa Estetyki Twarzy, oraz redaktorem naczelnym czasopisma Journal of Face Aesthetics patronowanego przez UMP. W latach 2017 – 2020 roku byłam członkiem Senatu Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Obecnie jest drugą kadencję Zastępcą Naczelnego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Lekarzy a w 2024 roku uzyskała tytuł mediatora po ukończeniu Szkolenia Podstawowego z Mediacji zorganizowanego przez Centrum Mediacji przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie w porozumieniu z Naczelną Izbą Lekarskąj.

Jest promotorem 45 doktoratów w tym: 14 rozpraw doktorskich w Akademii/Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu i 29 ukończonych doktoratów w Akademii/Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu – łącznie 43 i 2 rozpraw doktorskich w trakcie realizacji. Sprawowała opiekę nad dwoma habilitacjami. Jest recenzentem ponad 70 rozpraw doktorskich z wielu uniwersytetów medycznych w kraju.

Jest autorem i współautorem wielu publikacji, ponad 900 pozycji – zgodnie z bibliografią Biblioteki Głównej UMP. Jest redaktorem i współautorem wielu wydań monograficznych. Jest także członkiem Rad Naukowych i recenzentem wielu czasopism naukowych polskich i zagranicznych.

Odznaczenia: Złoty Krzyż Zasługi nadany w 2006 roku przez prezydenta RP prof. Lecha Kaczyńskiego; 2017 Medal Komisji Edukacji Narodowej, w 2007 roku: Złota Odznaka Honorowa „Academia Medica Wratislaviensis przyznana przez Senat AM we Wrocławiu a także Srebrna Odznaka Honorowa PTS; wiele nagród dydaktycznych i naukowych Rektorów obu Uniwersytetów Medycznych.
mgr pedagogiki wczesnoszkolnej UMK w Toruniu. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu logopedii i neurologopedii (UMK w Toruniu), surdologopedii (UMCS w Lublinie) oraz pedagogiki tańca, oligofrenopedagogiki, edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Jest protetykiem słuchu, ma ukończone wszystkie stopnie SJM oraz jest certyfikowanym providerem metody Neuroflow ATS w zakresie centralnych zaburzeń przetwarzania słuchowego CAPD i metody werbo-tonalnej oraz metody krakowskiej. Dodatkowo zrobiła kurs zawodowy z zoopsychologii i lagoterapii – terapia i edukacja z udziałem królika.

Od 20 lat pracuje w zawodzie logopedy w KPSOSW w Toruniu zarówno w oddziałach przedszkolnych, w zespołach do WWRD z dziećmi z autyzmem, zaburzeniami mowy i słuchu oraz z uczniami starszymi niepełnosprawnymi intelektualnie.

Prowadzi wykłady na studiach podyplomowych na UMK i WSB w Toruniu oraz w AKP w Bydgoszczy. Pełni role promotora prac dyplomowych na studiach podyplomowych z logopedii na WSB oraz na UMK w Toruniu. Opracowała wiele publikacji z zakresu surdologopedii: Rola słuchu fonematycznego”, „Zaburzenia słuchu a trudności szkolne”, „Praca z dzieckiem z zaburzeniami mowy”, „Wskazówki dla logopedów, nauczycieli i rodziców do pracy z dzieckiem z uszkodzonym narządem słuchu”, „Trudności komunikacyjne osób z zaburzeniami słuchu problemem funkcjonowania w społeczeństwie – zadania i cele terapii surdologopedycznej”. Od 2004 roku aktywnie uczestniczy w społecznej akcji Europejski Dzień Logopedy, w której prowadzi wiele działań z profilaktyki logopedycznej.
Psycholog kliniczny, oligofrenopedagog, neurologopeda, współzałożycielka Fundacji „Spokojne Jutro”, posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze studentami na kilku uczelniach. Organizuje szkolenia dla nauczycieli, terapeutów, rodziców, od wielu lat związana ze służbą zdrowia. W ramach terapii pracuje z pacjentami z opóźnionym rozwojem mowy, dziećmi mającymi zaburzenia komunikacji (spektrum autyzmu), wady wrodzone centralnego układu nerwowego. Terapią obejmuje również: zaburzenia komunikacji o typie afazji u dzieci i dorosłych, zaburzenia dyzartryczne u dzieci i dorosłych, niepełnosprawności sprzężone, choroby neurodegeneracyjne. Ma na swoim koncie liczne publikacje programów autorskich, artykułów z zakresu pedagogiki i neurologopedii. Autorka poniższych książek traktujących o tematyce logopedycznej i pedagogicznej:
  • „Lubię mówić”
  • „Giętki język. Wierszyki i zagadki pomocne w terapii logopedycznej”
  • „Język skacze, buzia dmucha. Ćwiczenia logopedyczne dla malucha”
  • „Wargi parskają i pięknie głoski wypowiadają. Ćwiczenia logopedyczne dla starszaka”
  • „Mówię i rozumiem. Test do badania mowy osób dorosłych”
  • „Główka pracuje: Ćwiczenia stymulujące funkcje językowe u osób dorosłych”
  • „To nie jest trudne! Ćwiczenia rewalidacyjne dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym”
  • „Czytanie jest super! Ćwiczenia rewalidacyjne wspomagające naukę czytania”
W wolnym czasie gotuje i zatapia się w książkach, uwielbia Bałtyk o każdej porze roku.
W pracy zawodowej kieruje się słowami wybitnego pedagoga Janusza Korczaka:
…mówiłem nie do dzieci, a z dziećmi, mówiłem nie o tym, czym chcę, aby były, ale czym one chcą i mogą być.,
J. Korczak, Jak kochać dziecko, Oficyna Wydawnicza „Latona”, Warszawa 1993
dr nauk humanistycznych, neurologopeda. Jej zainteresowania naukowo-badawcze koncentrują się wokół:
  • osób niemówiących (z zaburzeniami świadomości UVS, MCS, locked in syndrome),
  • osób z dysfunkcjami neurologicznymi, którym towarzyszą deficyty komunikacyjne o charakterze afazji, dyzartrii i dysfagii,
  • zaburzeń mowy (o podłożu neurologicznym i genetycznym) u dzieci i osób dorosłych,
  • możliwości wykorzystania wykorzystania nowoczesnych technologii wspierających diagnozę i nawiązanie kontaktu z Pacjentem, np. QEEG, tDCS, C-eye.
Specjalizuje się w terapii manualnej pacjentów o zaburzonym napięciu mięśniowym w sferze orofacjalnej (warg, języka, podniebienia miękkiego, żuchwy). Podejmowane przeze nią działania palpacyjne obejmują także mięśnie szyi i krtani wpływając pozytywnie na proces przełykania pokarmów oraz wspierając komunikację werbalną.

W 2017 roku wraz z Uniwersytetem Gdańskim roku współrealizowała projekt naukowy pt. „Uwarunkowania poznawcze efektywnej komunikacji Pacjenta z dystrofia mięśniową Duchenne’a z użyciem metody C-eye”. Z racji władania językami obcymi interesuje ją także zjawisko bilingwizmu oraz kompetencje wielojęzycznych neurologopedów w krajach europejskich. Absolwentka licznych szkoleń, członek Stowarzyszenia Opieki Hospicyjnej w Kościerzynie, laureatka Nagrody Złotego Orła Medycyny w roku 2018 i 2020.

Terminy zjazdów dla studiów podyplomowych Logopedia ogólna: 

Rozmowa kwalifikacyjna: 12.10.2024 r. 

Semestr I

  • Zjazd 1 – 26-27.10.2024 r.
  • Zjazd 2 – 16-17.11.2024 r.
  • Zjazd 3 – 23-24.11.2024 r.
  • Zjazd 4 – 30.11 – 1.12.2024 r.
  • Zjazd 5 – 14-15.12.2024 r.
  • Zjazd 6 – 11-12.01.2025 r.
  • Zjazd 7 – 18-19.01.2025 r.

Harmonogram zjazdów w kolejnych semestrach zostanie podany w późniejszym terminie.

Czesne za studia w roku akademickim 2024/2025 na kierunku Logopedia ogólna wynosi:

  • I semestr – 2300 zł
  • II semestr – 2300 zł
  • III semestr – 2500 zł
  • IV semestr – 2500 zł

Program studiów 2024/2025
⇒ Wysokość czesnego za studia w roku akademickim 2024/2025  (plik w przygotowaniu)
⇒ Terminy zjazdów w roku akademickim 2024/2025 (plik w przygotowaniu)
⇒ Kwestionariusz dla kandydata na studia podyplomowe

 

Rekrutacja na wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Akademii Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu prowadzona jest w formie elektronicznej.


Krok 1 –  Załóż konto lub zaloguj się w systemie rekrutacji

Wejdź na stronę: rejestracja.wsksim.edu.pl


Krok 2 – Wybierz kierunek studiów

Wybierz kierunek studiów podyplomowych “Logopedia ogólna” i naciśnij przycisk “Aplikuj”.


Krok 3 – Uzupełnij informacje dotyczące danych osobowych i wykształcenia 

Uzupełnij wymagane dane oraz wgraj zdjęcie. Uwaga! Zdjęcie musi spełniać wymagania stosowane przy wydawaniu dowodów osobistych.


Krok 4 – Dokonaj opłaty rekrutacyjnej

Opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł można uiścić w systemie za pomocą szybkich płatności lub przelewu tradycyjnego (wówczas w systemie należy załączyć potwierdzenie przelewu).

W przypadku przelewu tradycyjnego opłatę rekrutacyjną należy uiścić bezpośrednio na konto Uczelni:
Akademia Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu

Numer konta: 24 1320 1120 2565 2484 2000 0001
Bank Pocztowy S.A. I oddział w Toruniu
W tytule wpłaty wpisując: opłata rekrutacyjna, imię i nazwisko kandydata, kierunek studiów (np. opłata rekrutacyjna, Jan Kowalski, logopedia)

Opłata rekrutacyjna:

  • jest bezzwrotna w przypadku przyjęcia kandydata na studia, a następnie jego rezygnacji z podjęcia studiów,
  • jest bezzwrotna w przypadku nieprzyjęcia kandydata na studia,
  • jest zwracana w przypadku nieuruchomienia kierunku studiów.

Krok 5 – Dodaj wymagane dokumenty


Krok 6 – Wyślij aplikację do sprawdzenia

Po wysłaniu aplikacji rozpocznie się proces weryfikacji złożonych dokumentów. Logując się na swoje konto będziesz mógł obserwować co dzieje się z Twoim zgłoszeniem, a o istotnych sprawach powiadomimy Cię na adres mailowy podany podczas rejestracji.